#MarketingMinute презентация

How Marketers Appeal to Changing Millennial and Hispanic Customers Read more: http://bit.ly/1AjtVsx

Слайд 1#MarketingMinute
Monthly #MarketingMinute Highlights Recent Food and Beverage Marketing Trends and Tips

MAY

22, 2015

Слайд 2How Marketers Appeal to Changing Millennial and Hispanic Customers

Read more: http://bit.ly/1AjtVsx



Слайд 3Frito-Lay’s Keys to Marketing Success: Take Risks, Collaborate and Move Fast

Read more:

http://bit.ly/1GtB36q

Слайд 4Food Manufacturers Put New Twists on Nostalgic Flavors

Read more: http://bit.ly/1doA3pe


Слайд 5
Read more: http://bit.ly/1AoNjEb
Coca-Cola Uses Customer Clusters to Drive Speed, Efficiency

and Effectiveness

Слайд 6Lay’s #DoUsAFlavor Encourages Consumers to Celebrate Passion for Food

Read more: http://whr.tn/1Fs2Odw

 

Слайд 7Snickers’ #HungryMistakes Calls Out Amusing Fails in NYC

Read more: http://bit.ly/1Lk9XOq


Слайд 8Kellogg’s Special K Uses Nielsen Shopper Data to Build TV Audience

Read

more: http://bit.ly/1AjuaUC

Слайд 9PepsiMax’s #Genius Campaign Turns Everyday Activities into Adventures

Read more: http://bit.ly/1R9FKFF


Слайд 10Minute Maid Engages Young Parents on Social with #DoinGood

Read more: http://bit.ly/1HmrTVB



Слайд 11Mars’ M&M’s Go Mobile with Branded Keyboard App

Read more: http://bit.ly/1Enr0dj


Слайд 12Did You Find This Information Helpful?

Join us on Twitter for #MarketingMinute

the fourth Friday of each month, or check back here for the monthly Marketing Minute recap.

Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика