12 Ruthless Marketing Trends in 2016 презентация

Are your customer journeys omni-channel? Seamless Omni-Channel Customer Journeys through Marketing Automation A seamless experience for customers is essential. The rise of new tools is making it easier to

Слайд 2


Слайд 7Are your customer journeys omni-channel?
Seamless Omni-Channel Customer Journeys
through Marketing Automation

A

seamless experience for customers is essential. The rise of new tools is making it easier to create flexible customer journeys where customers get relevant information per step or phase. Make the most of measuring customer behavior for the continuous improvement of the omni-channel customer journey. Put customers first instead of campaigns – often your own campaigns compete with one another and keep retargeting customers that have already bought your product or service in another campaign. Use marketing automation to manage and improve your customer journeys (make sure you have great content in place before you automate!).


Слайд 14Want to discuss the marketing opportunities
for your business?

Contact us:
info@2ignite.nl
Twitter: @GuidoKerkhof

/ @2igniteNL

?


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика