The_10_Golden_Rules_of_Customer_Service-2 презентация

customers are the bread and butter of every company. Customer service must be a top priority.

Слайд 1THE 10 GOLDEN RULES OF CUSTOMER SERVICE
Ivanova Angir, A1-1


Слайд 2customers are the bread and butter of every company. Customer service

must be a top priority.

Слайд 3KEYS TO EXCELLENT CUSTOMER SERVICE


Слайд 4be a great listener


Слайд 5the customer is always right


Слайд 6customers are very sensitive and know whether or not you really

care about them

Слайд 7Anticipate Needs
CUSTOMERS DON’T BUY PRODUCTS OR SERVICES
THEY BUY GOOD FEELINGS AND

SOLUTIONS TO PROBLEMS

MOST CUSTOMER NEEDS ARE EMOTIONAL RATHER THAN LOGICAL


Слайд 8Get regular feedback

encourage and welcome suggestions about how your company could

improve.
make sure your website has an easy-to-get-to contact page



Слайд 9HELP CUSTOMERS UNDERSTAND YOUR SYSTEMS


Слайд 11Know how to apologize. When something goes wrong, apologize


Слайд 12APPRECIATE THE POWER OF “YES”
ALWAYS LOOK FOR WAYS TO HELP YOUR

CUSTOMERS.
WHEN THEY HAVE A REQUEST TELL THEM THAT YOU CAN DO IT.
YOU SHOULD NOT DENY CUSTOMERS

Слайд 13CUSTOMER SERVICE IS A HIGHLY IMPORTANT PART OF EVERY BUSINESS
BE AWARE
MAKE

IT YOUR PRIORITY

Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика