The Top 10 Principles ofInbound Marketing explained by Dwight Schrutte презентация

BUYER PERSONA In order to delight your customer you must first fully understand them

Слайд 1The Top 10 Principles of Inbound Marketing explained by

Dwight Schrutte

Слайд 2
BUYER PERSONA
In order to
delight your customer
you must first
fully

understand them

Слайд 3
UNIVERSAL STRATEGY
Inbound Marketing can be used effectively for any

company, for any product, and to any buyer persona.

Слайд 4
If you don’t believe you can beat Walmart on price, why

do you choose to continue your race to the bottom?

ADDING VALUE


Слайд 5
The goal is not just to get more customers, it’s to

delight them and make advocates that promote your brand to the world.

ADVOCATES


Слайд 6
Maybe you will find that trick that will out smart the

Google search engines and instantly get you #1

SEO


Слайд 7
A / B TESTING
100% of customers will tell you what they

prefer when asked.


Слайд 8
Disrupting me via ads, calls or emails destroys trust and makes

you just
seem creepy

SPAM


Слайд 9
Be Genuine.
Letting people know the real you
through your content builds

trust.

TRUST


Слайд 10
Inbound leads are 61% less expensive than traditional outbound leads.

COST


Слайд 11
Forget the
puppies and babies. Enough with trying to be cute

or sexy.
Just be helpful.

BE HELPFUL


Слайд 12
THE END OF
INTERUPUTION MARKETING


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика