IRBIS project repair process design презентация

Defect at CU location CU calls to IRBIS CC IRBIS has lists of sold PCs and checks: PC in- or out- of warranty IRBIS transfers request to the nearest Channel Partner

Слайд 1 IRBIS project repair process design
Sep.14, 2016


Слайд 2Defect at CU location
CU calls to IRBIS CC
IRBIS has lists of

sold PCs and checks:
PC in- or out- of warranty

IRBIS transfers request to the nearest Channel Partner with parameters:
Defect description by customer, Ser. & Prod. numbers

Partner. Standard GCSN order placement / shipment / repair process / tests. After repair done feedback to IRBIS CC with repair end date

Does Partner understand defect reason? And how to fix or what to order?

Partner doesn’t understand reason of the defect or what to do. Tech support involvement needed.

Partner calls to ASP assist line with:
HP Serial & HP Product numbers. Defect description, test results.

Partner calls to the CU and tries to defect remotely

End of repair

Tech support initiates internal procedures / defect qualification for HP product.

Tech support Output parameters: response to the Partner with repair algorithm / list of spares to change.

IRBIS project.
Repair process design v1.1


Слайд 3PC label
BIOS


Слайд 4Thank You!


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика