Strategy for infant products category growth for danone in Мoscow презентация

Focus on high-marginal SKUs sales growth in Moscow Hyper/Supermarkets will enable strong total sales growth in +38% by the end of 2017 Sources: Danone, Team’s analysis

Слайд 1STRATEGY FOR INFANT PRODUCTS CATEGORY GROWTH FOR DANONE IN MOSCOW


Слайд 2


Слайд 3

Focus on high-marginal SKUs sales growth in Moscow Hyper/Supermarkets will enable

strong total sales growth in +38% by the end of 2017

Sources: Danone, Team’s analysis



Слайд 6Danone’s priority social mission is caring about children’s health and future

- the same mission share the parents

The key to success − cooperating with the leading children’s health care centers, who have deserved the parents’ trust and appreciation.


Mutually beneficial solution
giving seminars and public talks on parenting and nutrition provides:

Establishing strong connection between Danone and parents
Improving buyers’ loyalty
Meeting the customers’ preferences and needs
Familiarizing parents with Danone and the infant food line
Attracting new customers

Sources: RBK Research, Rosstat, Forbes, Companies reports, Team’s analysis


Слайд 8Burobin Maxim
Lobkovskaya Daria
Voronova Olga
Bobov Petr
The Masters Team


Слайд 9Sources used: RBK Research, Rosstat, Forbes, Companies reports, Team’s analysis


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика