Agenda
The Past - Part 1
Past - Part 1: CryEngine 1
The Past – Part 2 – CryENGINE 2
The Past - Part 2: CryEngine 2
The Present - CryEngine 3
Deferred lighting
How to design for the future?
Graphics architecture
How to design for the future?
Graphics in Future
Sparse Voxel Octree Usage in CryEngine 3
Opportunities in Future
Perception-driven graphics
Real-time graphics is perception-driven
Hybrid rendering
3D stereoscopic rendering
Supported stereo modes in CryENGINE 3
Server-side rendering
Cost
Number of users
Linear trend
Amortized trend
Highly parallel scheduling
Highly parallel scheduling
Highly parallel scheduling
Atomics
Future performance
Future performance
Challenges of Future
Efficiency
Scopes
Conclusion
Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:
Email: Нажмите что бы посмотреть