Juhendaja: dotsent Maia Muldma презентация

Sisukord Sissejuhatus Teoreetiline osa Empiiriline osa Kokkuvõte Kasutatud kirjanduse loetelu Lisa

Слайд 1Juhendaja: dotsent Maia Muldma
EESTI MUUSIKA-ja TEATRIAKADEEMIA Muusika osakond Olga Glazunova Muusikaliste eelistuste kujunemine 7

ja 9 klassis Bakalaureusetöö

Tallinn 2008


Слайд 2Sisukord
Sissejuhatus
Teoreetiline osa
Empiiriline osa
Kokkuvõte
Kasutatud kirjanduse loetelu


Lisa

Слайд 3Sissejuhatus
Eesmärk
Hüpotees
Ülesanded
Meetod
Kontingent


Слайд 4Teoreetiline osa
Muusikakasvatuse teoreetilised alused
Õpetamise eesmärgid ja ülesanded
Muusika põhikoolis

7. ja 9. klassi ainekava
Muusikakasvatuse vormid
Muusikakasvatuse metoodika ja meetodid
Muusikataju muusikasvatuse alusena

Слайд 5Empiiriline osa
Muusika nooruki peres
Muusikatunni või õpetaja mõju õpilaste muusikaeelistustele
Kuulatva muusika eelistused

ja valiku kriteeriumid
Muusikaringid, -koolid, -stuudiod, -klubid, -keskused
Muusika peale kooli lõppu ja nooruki tulevases peres
Kas inimesed vajavad muusikat? (7. ja 9.klassi õpilaste arvates)

Uurimistöö metoodika
Ankeedi andmete analüüs
Uurimistöö eesmärk ja meetodid
Uuritav kontingent ja protseduur


Слайд 6Muusika nooruki peres
Рисунок 1. Совместное слушание музыки в семье (%)

Рисунок 2.

Предпочтения стилей музыки в семье (%)

Рисунок 3. Выбор контингента для совместного прослушивания музыки (%)

Рисунок 4. Конфликты в семье из-за выбора музыки (%)


Слайд 7Muusikatunni või õpetaja mõju õpilaste muusikaeelistustele
Рисунок 5. Симпатии учеников к школьному

учителю музыки(%)

Рисунок 6. Процентное соотношение прослушивания музыки на уроках музыки в общеобразовательной школе в 7 и 9 классах (%)

Рсуинок 7. Отношение к прослушиванию музыки на уроке музыки (%)

Рисунок 8. Влияние школьного урока музыки на музыкальный вкус учеников 7 и 9 классов (%)

Рисунок 9. Пожелания учеников на уроках музыки (%)


Слайд 8Рисунок 10. Источники получения информации о музыке (%)
Muusika kuulamise eelistused

või valiku kriteeriumid

Рисунок 11. Выбор места для прослушивания музыки (%)

Рисунок 12. Отношение к музыке, в стране которой мы живем (Эстония) (%)


Слайд 9Muusika peale kooli lõpetamist ja teismelise tulevases peres
Рисунок 19. Занятость

музыкой после окончания школы (%)

Рисунок 20. Желание слушать музыку в будущей семье подростка(%)

Рисунок 21. Желание обучать музыке своих будущих детей(%)


Слайд 10Рисунок 22. Нужна ли музыка людям (%)
Kas inimesed vajavad muusikat?

(7. ja 9. klassi noorte arvates)

Слайд 11Рисунок 22. Нужна ли музыка людям (%)
Kas inimesed vajavad muusikat?

(7. ja 9. klassi noorte arvates)

Слайд 12Kokkuvõte


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика