Poduct&Skin презентация

Слайд 1Proposed product segment / filter matrix


Слайд 2Product consumption & skin type segmentation
Count individual customer’s number of purchased

products from:
Product segments aa, acne, rosacea, pigment, hydrate
Product categories prevent, protect, correct, hydrate, cleanse
Skin type greasy (z) and dry (s)
Normalize metrics by their respective sums, getting ratios in %
Product segments and categories with 100% ratio are assigned with “pure” segments (like «аа» or «prevent»), with ratio from 2/3 to 1 are assigned with «extended» segments (like «aa+» or «prevent+»), with ratio below 2/3 are assigned «mixed»
Skin categories and calculated the same way, with «pure» at 100%, «extended» at 80%-100%, and below 80% - «mixed»
If customer purchased item with an “undefined” products segment or skin type, appropriate metric is assigned with NA
Segmentation is recalculated after each new product purchase


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика