Презентация на тему Filing case through SSO

Презентация на тему Filing case through SSO, предмет презентации: Разное. Этот материал содержит 25 слайдов. Красочные слайды и илюстрации помогут Вам заинтересовать свою аудиторию. Для просмотра воспользуйтесь проигрывателем, если материал оказался полезным для Вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций ThePresentation.ru в закладки!

Слайды и текст этой презентации

Слайд 1
Текст слайда:

Filing cases through the SSO portal

CI&B Support
IUM – CentralView - DRAGON


Слайд 2
Текст слайда:

First steps

Register your HP Passport
Associate your support contract(s) with your passport

1/28/15


Слайд 3
Текст слайда:

1/28/15

http://support.openview.hp.com

First time, click “Register”



Слайд 4
Текст слайда:

1/28/15

Fill-in the form
After registration, the HP Passport is created, and you return to the home page of SSO


Слайд 5
Текст слайда:

1/28/15

Edit your profile to associate support contracts with your account



Слайд 6
Текст слайда:

1/28/15

Associate support contracts to your HP Passport through SAID



Слайд 7
Текст слайда:

1/28/15

Add an SAID to your profile



Слайд 8
Текст слайда:

1/28/15


Слайд 9
Текст слайда:

Filing support cases

1/28/15


Слайд 10
Текст слайда:

1/28/15

Submit your support case



Слайд 11
Текст слайда:

1/28/15

Product is automatically made available, based on your support contract

Don’t forget to enter severity, email address (poupulated from profile) and phone number


Слайд 12
Текст слайда:

1/28/15


Слайд 13
Текст слайда:

1/28/15

Review case then submit



Слайд 14
Текст слайда:

1/28/15

Case summary. It has been submitted.

You will receive shortly an email with the case number

Click on “case manager” to see the list of all your cases



Слайд 15
Текст слайда:

Tracking existing cases

1/28/15


Слайд 16
Текст слайда:

1/28/15


Слайд 17
Текст слайда:

1/28/15

After clicking on the case number, you can consult the case status

Scroll down to see the area that allows to interact with the support organization


Слайд 18
Текст слайда:

1/28/15

You can add comments and materials to the case if necessary


Слайд 19
Текст слайда:

1/28/15

You can request a “Callback” by clicking the appropriate checkbox



Слайд 20
Текст слайда:

1/28/15

Your comments are reflected in the case content and are visible to the support engineer


Слайд 21
Текст слайда:

What to do if you do not have an SAID ?

SLA is no longer applicable as a missing SAID is delaying the routing of the case
A valid SAID is the guarantee that you are properly entitled to receiving support

1/28/15


Слайд 22
Текст слайда:

1/28/15

Submit your support case, as normal



Слайд 23
Текст слайда:

1/28/15


Case manager unavailable if no SAID attached to passport. Gives the ability to log “trusted case”


Слайд 24
Текст слайда:

1/28/15


Слайд 25
Текст слайда:

1/28/15

You cannot set the case severity
After the case has been filed, it is no longer available for you to check.
You will receive an email with the case identifier. This is your only way of tracking the case with the support engineers.


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика