Презентация на тему 3 Phone Problems Every Automotive Service Manager Needs to Address in His Department

Презентация на тему Презентация на тему 3 Phone Problems Every Automotive Service Manager Needs to Address in His Department, предмет презентации: Разное. Этот материал содержит 26 слайдов. Красочные слайды и илюстрации помогут Вам заинтересовать свою аудиторию. Для просмотра воспользуйтесь проигрывателем, если материал оказался полезным для Вас - поделитесь им с друзьями с помощью социальных кнопок и добавьте наш сайт презентаций ThePresentation.ru в закладки!

Слайды и текст этой презентации

Слайд 1
Текст слайда:

3 Phone Problems Every Automotive Service Manager Needs to Address in His Department


Слайд 2
Текст слайда:

The service department is the financial hub of the dealership.


Слайд 3
Текст слайда:

Yet compared to the sales department, phone skills are put on the back burner.


Слайд 4
Текст слайда:

Properly handling phone calls with customers is an important way to drive new customers into your service bays.


Слайд 5
Текст слайда:

A proper phone conversation is 3x more likely to bring a customer into your service department.


Слайд 6
Текст слайда:

Take advantage of every important service opportunity, and you’ll increase customer retention and your CSI score.


Слайд 7
Текст слайда:

Ready to get started at your service department?


Слайд 8
Текст слайда:

Pay attention to these 3 common problems happening on your phones.


Слайд 9
Текст слайда:

1. The Problem: “I don’t know why my service prospects are experiencing long holds or not getting through at all.”


Слайд 10
Текст слайда:

The number one problem service departments have on the phone is connecting callers to someone who can help them.


Слайд 11
Текст слайда:

The Solution: Find alternatives to route your calls to the right person at the right time.


Слайд 12
Текст слайда:

Call Scheduling


Слайд 13
Текст слайда:

52% of callers will not call back if the initial call isn’t answered.


Слайд 14
Текст слайда:

Call scheduling allows you to control the routing of calls based on time of day or day of the week.


Слайд 15
Текст слайда:

Use call scheduling after hours to route phone calls to a call center or a cell phone.


Слайд 16
Текст слайда:

Call Routing/Bridge/IVR


Слайд 17
Текст слайда:

Otherwise known as “menu routing” or a “phone tree.”


Слайд 18
Текст слайда:

Use a bridge to route callers to different areas of your service department.


Слайд 19
Текст слайда:

Callers will be greeted with this prompt: “Thank you for calling. Press 1 for parts, press 2 for service…”


Слайд 20
Текст слайда:

On average, calls coming into a bridge line are connected with their intended party sooner than those without a bridge.


Слайд 21
Текст слайда:

Staffing Your Phones


Слайд 22
Текст слайда:

The quickest fix to diminishing long hold times is to properly staff your phones!


Слайд 23
Текст слайда:

Utilize a multi-ring to ring multiple phones at the same time.


Слайд 24
Текст слайда:

The first qualified service rep who answers is connected through to the caller.


Слайд 25
Текст слайда:

There are 2 more problems happening on the phones at your service department.


Слайд 26
Текст слайда:

Download “3 Phone Problems Every Automotive Service Manager Needs to Address in His Department.”


3 PHONE PROBLEMS EVERY AUTOMOTIVE SERVICE MANAGER NEEDS TO ADDRESS IN HIS DEPARTMENT


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика