Связи с общественностью. Работа над имеджем. Public relations. Work on the image презентация

Куценко Катерина Владимировна Старший преподаватель кафедры № 62 «Специальная лингвистическая подготовка» НИЯУ МИФИ IMAGEMAKING PUBLIC RELATIONS Автор: Lecture # 8 ФАКУЛЬТЕТ «У»

Слайд 1Куценко Катерина Владимировна
Старший преподаватель кафедры № 62 «Специальная
лингвистическая подготовка» НИЯУ

МИФИ.

РАБОТА НАД ИМИДЖЕМ

СВЯЗИ С ОБЩЕСТВЕННОСТЬЮ

Автор:

Лекция 8.

ФАКУЛЬТЕТ «У»


Слайд 2Куценко Катерина Владимировна
Старший преподаватель кафедры № 62 «Специальная
лингвистическая подготовка» НИЯУ

МИФИ

IMAGEMAKING

PUBLIC RELATIONS

Автор:

Lecture # 8

ФАКУЛЬТЕТ «У»


Слайд 3СОДЕРЖАНИЕ/CONTENTS
Introduction
Definition
Types
Components of image
vision
mission
corporate personality
corporate identity
image
Basic imagemaking tools
Image making critics
Conclusion





ФАКУЛЬТЕТ «У»


Слайд 4
INTRODUCTION


Imagemaking today is one of the basic parts of PR, that

has become a self-operating field. In the era of information the pivotal stone of success is a good image. Reputation is everything for the 21st century organization. It is achieved year after year, but can be ruined in a day. That is why building trust as the final aim of PR is crucially important.


Слайд 5
DEFINITION OF IMAGE
An Image is a general impression that a person

or an organization gives to the public.


Слайд 6TYPES OF IMAGE





Personal
Corporate
International



Слайд 7COMPONENTS OF IMAGE
VISION
MISSION
CORPORATE PERSONALITY
CORPORATE IDENTITY
IMAGE ITSELF





Слайд 8VISION
environment: niche, competitors, position in the rating



Слайд 9MISSION
The “big” purpose


Слайд 10CORPORATE PERSONALITY
Corporate culture, schedule, atmosphere, problems, achievements, etc.


Слайд 11CORPORATE IDENTITY
Logo, trademark, slogan, office design, web site, etc.



Слайд 12IMAGE
Public perception


Слайд 13

IMAGEMAKING TOOLS
To maintain the image

To create an image
Favorable publicity
Advertising
Promotion
Flash mob
Viral videos
Articles


Sponsorship & charity
Parties
Open houses
Exhibitions


Слайд 14CONCLUSION
Having a good image today is one the decisive factors to

be successful. Reputation has always been important, but in the 21st century it has become a must to survive. A positive image is to be formed and maintained. A negative image might be killing for an organization. That is why organization spend billions on imagemaking and it is not a fashion thing, it is worth it. Finally, all an organization has in the end is its image.


Слайд 15


Thank you
for your
attention


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика