FTM Training Focus презентация

Innovation / Portfolio Expansion & Finance Multichannel Customer Engagement & Execution Including Digital PROPEL 7 / MARKETING ACADEMY Insights Insight & Foresight Multichannel Customer Engagement & Execution Including Digital

Слайд 1Training Focus 2016


Слайд 2Innovation / Portfolio Expansion & Finance

Multichannel Customer Engagement & Execution
Including Digital


PROPEL 7 / MARKETING ACADEMY

Insights
Insight & Foresight

Multichannel Customer Engagement & Execution
Including Digital

Insights
Insight & Foresight
Digital Marketing

Marketers

Innovation / Portfolio Expansion &

Finance



Слайд 3
FUNDAMENTAL TACTICAL MARKETING
Who Attends
Product Managers

Course Objectives

Understand how to build good

brand plan: analysis, strategic statement, positioning, choosing an ad campaign, market segmentation, marketing mix optimization, and financials/return on marketing investments for ethical and branded generic products.
Analysis of market, competitors, market share, stakeholders including Pharmacy, patient flow etc. --- which will all be summarized into a high quality SWOT
Discussions on both patient centric segmentation and quantitative segmentation from both Health care professional (HCP) and Pharmacy perspectives
Customized online simulation aligned to Abbott EPD’s business model (60% HCP-40% Pharmacy)
Integration of Key Trade Marketing – 5T’s Pharmacy concepts & Patient Centric content
Learn the technical know-how and effective implementation of these key topics and process to enhance the current version of your EPD Brand Plan.

Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика