Ad Receptivity: An Inconvenient Truth презентация

Q: Describe when you last remember realizing a video ad had been targeted at you. Where did it happen and how did it make you feel? Q: Advertisers

Слайд 1Ad Receptivity: An Inconvenient Truth
Sue.elms@millwardbrown.com
@SueatMB
https://uk.linkedin.com/pub/sue-elms



Слайд 2


Слайд 4

Q: Describe when you last remember realizing a video ad had

been targeted at you. Where did it happen and how did it make you feel?

Q: Advertisers can target the video ads you see in many different ways. How do you feel about video ad targeting based on…?


Слайд 5Q: How would you characterize your attitude towards the following formats

of video advertising?
Q: How much control do you feel you have over whether you do or don't watch the following formats of video advertising?

Слайд 9Source: BrandZ 2014 UK


Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика