Consumer preferences and consumer choice презентация

THE MAIN TASK OF THE MODERN ECONOMY- STUDY CONSUMER PREFERENCES AND CONSUMER CHOICE

Слайд 1CONSUMER PREFERENCES AND CONSUMER CHOICE


Слайд 2THE MAIN TASK OF THE MODERN ECONOMY- STUDY CONSUMER PREFERENCES AND

CONSUMER CHOICE

Слайд 3THE SAME PREFERENCES RUSSIA VIGOROUSLY STUDIED MARKETING CAMPAIGNS WITHIN THE FRAMEWORK

OF APPLIED RESEARCH. RATHER, THE TERM “PREFERENCE” IS USED AS A FASHION SIMILAR TO THE TERM “DEMAND”.

Слайд 4CAN GIVE AN EXAMPLE THAT SUCH PRODUCT, AS NATURAL COFFEE, CONSUMERS

ARE TRYING NOT TO FEEL SORRY FOR THEIR MONEY. THE MAIN CONDITION FOR SELECTING THIS PRODUCT AFFECTS TASTE AND AROMA.

Слайд 6BUYER BEHAVIOR IS NOT IMPOSSIBLE TO FIT INTO A CERTAIN SCALE

OF PREFERENCES THE PURCHASE OF ONE PRODUCT OTHER.

Слайд 7IT IS NOT FROM NATURE, BUT FROM EDUCATION AND HABITS, THAT

OUR WANTS ARE CHIEFLY DERIVED. FIELDING

Обратная связь

Если не удалось найти и скачать презентацию, Вы можете заказать его на нашем сайте. Мы постараемся найти нужный Вам материал и отправим по электронной почте. Не стесняйтесь обращаться к нам, если у вас возникли вопросы или пожелания:

Email: Нажмите что бы посмотреть 

Что такое ThePresentation.ru?

Это сайт презентаций, докладов, проектов, шаблонов в формате PowerPoint. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами с другими пользователями.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика